Marketing międzynarodowy 120920-S
Praca samodzielna pod kontrolą wykładowcy (PSKW)
Semestr letni 2019/20
Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)
Liczba godzin: | 7 | ||
Limit miejsc: | (brak limitu) | ||
Zakres tematów: |
Umiędzynarodowienie przedsiębiorstw. Orientacje marketingowe. Pojęcie marketingu międzynarodowego i globalnego. Standaryzacja, globalizacja i adaptacja (różnicowanie) marketingu międzynarodowego. Otoczenie marketingu międzynarodowego. Dystans psychiczny (kulturowy). Marketing międzykulturowy. Wybór rynków zagranicznych. Międzynarodowe badania marketingowe. Strategie wejścia na rynki zagraniczne - aspekty marketingowe. Czynniki wyboru strategii wejścia. Kształtowanie elementów produktu na rynkach zagranicznych. Międzynarodowy cykl życia produktu. Marka w marketingu międzynarodowym, strategie marki. Kanały dystrybucji na rynkach zagranicznych. Komunikowanie się z rynkami zagranicznymi (promocja międzynarodowa). Kształtowanie cen na rynkach zagranicznych. Efekt kraju pochodzenia. Międzynarodowa segmentacja rynku. |
Grupy zajęciowe
Grupa | Termin(y) | Prowadzący |
Miejsca ![]() |
Akcje |
---|
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.