Marketing z wykorzystaniem wyszukiwarek internetowych 235280-S
Wykład (WYK)
Semestr zimowy 2020/21
Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)
Liczba godzin: | 14 | ||
Limit miejsc: | (brak limitu) | ||
Zaliczenie: | Egzamin | ||
Zakres tematów: |
Wyszukiwarki jako pośrednicy internetowi. Zasady działania wyszukiwarek internetowych. Zachowania użytkowników wyszukiwarek internetowych. Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych. Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych. System reklamy Google Adwords. System reklamy Google Adwords. Analityka internetowa w procesie zwiększania konwersji. Analiza popytu z wykorzystaniem narzędzi internetowych. Praca zespołowa: planowanie kampanii promocyjnej. Praca zespołowa: planowanie kampanii promocyjnej. Praca zespołowa: realizacja kampanii promocyjnej. Praca zespołowa: planowanie kampanii promocyjnej. Prezentacja projektów kampanii promocyjnych. Prezentacja projektów kampanii promocyjnych. |
Grupy zajęciowe
Grupa | Termin(y) | Prowadzący |
Miejsca ![]() |
Akcje |
---|---|---|---|---|
1 |
co druga niedziela (parzyste), 17:10 - 18:50,
sala 110 |
Tymoteusz Doligalski | 51/80 |
szczegóły![]() |
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku: budynek G (główny) |
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.