Marketing z wykorzystaniem wyszukiwarek internetowych 235280-D
Wykład (WYK)
Semestr zimowy 2020/21
Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)
Liczba godzin: | 30 | ||
Limit miejsc: | (brak limitu) | ||
Zaliczenie: | Egzamin | ||
Zakres tematów: |
Wyszukiwarki jako pośrednicy internetowi. Zasady działania wyszukiwarek internetowych. Zachowania użytkowników wyszukiwarek internetowych. Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych. Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych. System reklamy Google Adwords. System reklamy Google Adwords. Analityka internetowa w procesie zwiększania konwersji. Analiza popytu z wykorzystaniem narzędzi internetowych. Praca zespołowa: planowanie kampanii promocyjnej. Praca zespołowa: planowanie kampanii promocyjnej. Praca zespołowa: realizacja kampanii promocyjnej. Praca zespołowa: planowanie kampanii promocyjnej. Prezentacja projektów kampanii promocyjnych. Prezentacja projektów kampanii promocyjnych. |
Grupy zajęciowe
Grupa | Termin(y) | Prowadzący |
Miejsca ![]() |
Akcje |
---|---|---|---|---|
1 |
każda środa, 15:20 - 17:00,
sala 210 |
Tymoteusz Doligalski | 42/40 |
szczegóły![]() |
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku: budynek A |
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.