Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Zarządzanie marką na rynku międzynarodowym 235100-D
Konwersatorium (KON) Semestr letni 2019/20

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zakres tematów:

Istota i funkcje marki. Zakres zastosowania marki w działaniach marketingowych przedsiębiorstw, innych instytucji (marki sportowe), miast, regionów, państw (marki narodowe).

Determinanty zarządzania marką. Trendy konsumenckie a zarządzanie marką. Modele biznesu a zarządzanie marką. Ewaluacja marki. Kapitała marki, wartość marki, siła marki. Metody oceny marki.

Atrybuty silnej marki. Tożsamość i wizerunek marki. Projektowanie tożsamości marki. Postrzegana jakość marki.

Atrybuty silnej marki. Lojalność nabywców wobec marki. Segmentacja nabywców ze względu na lojalność wobec marki. Znajomość marki. Poziomy znajomości marki. Inne atrybuty silnej marki.

Cykl życia marki na rynku. Decyzje dotyczące kształtowania marki na poszczególnych etapach cyklu życia marki. Wzmocnienie/rewitalizacja marki - narzędzia.

Re-branding- uwarunkowania i proces realizacji.

Efekt kraju pochodzenia a zarządzanie marką na rynku międzynarodowym. Międzynarodowe strategie marek z rynków wschodzących.

Zarządzanie marką na rynku międzynarodowym. Kształtowanie portfela marek przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym. Analiza przypadku kształtowania portfela marek przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym.

Kreowanie silnych marek miast, regionów, krajów.

Luksusowe produkty i marki- definicje, typologia i funkcje. Tendencje na międzynarodowym rynku marek luksusowych. Specyfika zarządzania marką luksusową.

Strategie marek detalistów- kontekst międzynarodowy

Prawne aspekty zarządzania marką na rynku międzynarodowym. Ochrona znaku towarowego. Ochrona marki przed naśladownictwem.

Projekt wzmocnienia marki na rynku zagranicznym- prezentacja i ocena projektów

Projekt wzmocnienia marki na rynku zagranicznym- prezentacja i ocena projektów-

Projekt wzmocnienia marki na rynku zagranicznym- prezentacja i ocena projektów

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Akcje
1000633 wielokrotnie, wtorek (niestandardowa częstotliwość), 18:05 - 19:45, sala 210
Anna Grudecka, Marzanna Witek-Hajduk, Bartosz Targański, Anna Napiórkowska 15/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
budynek A
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.