Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Strategie wejścia polskich firm na rynki wschodnie 233900-D
Konwersatorium (KON) Semestr zimowy 2019/20

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 15
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Egzamin
Zakres tematów:

Strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki wschodnie- przegląd decyzji. Typologia i charakterystyka rynków wschodnich ze względu na proces transformacji społeczno-gospodarczej w tych krajach.

Uwarunkowania społeczno-kulturowe ekspansji na rynki wschodnie. Specyfika negocjacji z partnerami z rynków wschodnich.

Unia euroazjatycka. Uwarunkowania i strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki Federacji Rosyjskiej.

Uwarunkowania i strategie przedsiębiorstw na rynkach Ukrainy i Białorusi.

Uwarunkowania i strategie przedsiębiorstw na rynku Kazachstanu.

Uwarunkowania i strategie przedsiębiorstw na rynku chińskim.

Strategie na chińskim i rosyjskim rynku luksusu

Projekty strategii polskich przedsiębiorstw na rynkach wschodnich w warunkach zmian otoczenia biznesowego.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Akcje
1 (brak danych), (sala nieznana)
Marzanna Witek-Hajduk 0/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.