Wprowadzenie do Business Intelligence wspomaganie decyzji zarządczych z wykorzystaniem technologii informatycznych. Business Intelligence a zarządzanie wartością firmy.
Hurtownia danych jako kluczowy element architektury systemów wspomagania decyzji.
Wielowymiarowa analiza danych biznesowych (ang. Online Analitical Processing).
Eksploracja danych (ang. data mining) na przykładzie analitycznego CRM.
Systemy z bazą wiedzy (ang. expert systems) oraz systemy wnioskujące na podstawie przypadków (ang. case-based reasoning).
Kokpity menedżerskie jako wspomagania zarządzania strategicznego z wykorzystaniem paradygmatu zrównoważonej karty wyników.
Systemy Informacji Strategicznej w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Metodyka wdrożenia, kontekst reinżynierii procesów i zarządzanie zmiana w projektach systemu klasy Business Intelligence.
Wspomaganie decyzji menedżerskich na przykładzie w zakresie analizy sprzedaży i logistyki.
Uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej poprzez wykorzystanie metod analityki biznesowej.
|