Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa w wymiarze międzynarodowym 232600-D
Wykład (WYK) Semestr letni 2019/20

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 15
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Ocena
Zakres tematów:

Rola analizy otoczenia międzynarodowego w procesie zarządzania strategicznego. Zakres analizy strategicznej. Poziomy analizy (globalny, regionalny, krajowy).

Charakterystyka sektora w ujęciu globalnym. Analiza międzynarodowego cyklu życia sektora.

Profil ekonomiczny sektora w wymiarze regionalnym.

Analiza makrootoczenia w wymiarze międzynarodowym. Wiodące trendy w międzynarodowym otoczeniu.

Analiza komparatywna krajów. Wybór kraju planowanej inwestycji.

Analiza atrakcyjności rynku krajowego.

Analiza zasobów i umiejętności niezbędnych w ekspansji międzynarodowej.

Analiza strategiczna w wymiarze międzynarodowym - zajęcia praktyczne.

Analiza strategiczna w wymiarze międzynarodowym - zajęcia praktyczne.

Analiza strategiczna w wymiarze międzynarodowym - zajęcia praktyczne.

Analiza strategiczna w wymiarze międzynarodowym - zajęcia praktyczne.

Analiza strategiczna w wymiarze międzynarodowym - zajęcia praktyczne.

Prezentacje analiz przygotowanych przez grupy.

Prezentacje analiz przygotowanych przez grupy.

Prezentacje analiz przygotowanych przez grupy. Podsumowanie zajęć.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Akcje
100030 wielokrotnie, środa (niestandardowa częstotliwość), 11:40 - 13:20, sala 5B
Marek Błaszczyk szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
budynek C
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel: +48 22 564 60 00 http://www.sgh.waw.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.2.0