Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Business-to-Business Marketing 230541-D
Wykład (WYK) Semestr letni 2020/21

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Ocena
Zakres tematów:

B2B marketing concept and conditions

Analysis of the macro- and competitive environment on B2B market.

Demand analysis, buyers' behaviour on B2B market

Market segmentation, buyers' portfolio management

Transaction types on B2B market. Forms of relationships with institutional buyers. Networks and partnerships on B2B markets

Offer positioning on B2B market

Transaction types on B2B market

Transaction types on B2B market (cont'd)

Product and product-mix decisions on B2B market.

Product and product-mix decisions on B2B market (cont,d) .Distribution system and sales management on B2B market

Price policy on B2B market.

Distribution system on B2B market; sales management

-Promotion on B2B market

Marketing organization; management information system for B2B markets -

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Akcje
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel: +48 22 564 60 00 http://www.sgh.waw.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0