Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Kreowanie wartości klienta 225540-S
Wykład (WYK) Semestr letni 2020/21

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 14
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Ocena
Zakres tematów:

Klient a przedmiot działań współczesnego marketingu; nowe uwarunkowania i możliwości marketingu

Nowe podejście do marketingu - ukierunkowanie na wartość klienta

4P nowoczesnego zarządzania marketingowego - ukierunkowanie na wartości dla klienta

Klient jako kapitał przedsiębiorstwa

Zarządzanie wiedzą o klientach

Segmentacja rynku

Konkurowanie wartościami dla klienta

Zarządzanie relacjami z klientami

Modele budowy satysfakcji klienta

Modele budowy lojalności klienta

Analiza kosztów marketingowych i rentowności poszczególnych klientów

Budowa optymalnego portfela klienta

Pomiar wartości klienta

Strategie wzrostu wartości klienta

Wykorzystanie internetu w budowie wartości klienta

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Akcje
1 co druga niedziela (parzyste), 9:50 - 11:30, (sala nieznana)
Michał Kowalczuk, Katarzyna Majchrzak szczegóły
2 co druga niedziela (parzyste), 17:10 - 18:50, (sala nieznana)
Alicja Krzepicka szczegóły
3 co druga niedziela (parzyste), 11:40 - 13:20, (sala nieznana)
Katarzyna Majchrzak szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel: +48 22 564 60 00 http://www.sgh.waw.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.2.0