Kreowanie wartości klienta 225540-D
Wykład (WYK)
Semestr zimowy 2020/21
Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)
Liczba godzin: | 30 | ||
Limit miejsc: | (brak limitu) | ||
Zaliczenie: | Egzamin | ||
Zakres tematów: |
Klient a przedmiot działań współczesnego marketingu; nowe uwarunkowania i możliwości marketingu Nowe podejście do marketingu - ukierunkowanie na wartość klienta 4P nowoczesnego zarządzania marketingowego - ukierunkowanie na wartości dla klienta Klient jako kapitał przedsiębiorstwa Zarządzanie wiedzą o klientach Segmentacja rynku Konkurowanie wartościami dla klienta Zarządzanie relacjami z klientami Modele budowy satysfakcji klienta Modele budowy lojalności klienta Analiza kosztów marketingowych i rentowności poszczególnych klientów Budowa optymalnego portfela klienta Pomiar wartości klienta Strategie wzrostu wartości klienta Wykorzystanie internetu w budowie wartości klienta |
Grupy zajęciowe
Grupa | Termin(y) | Prowadzący |
Miejsca ![]() |
Akcje |
---|---|---|---|---|
2 |
każdy piątek, 11:40 - 13:20,
sala 209 |
Alicja Krzepicka | 50/50 |
szczegóły![]() |
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku: budynek A |
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.