Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing usług turystycznych i rekreacyjnych 223420-P
Konwersatorium (KON) Semestr zimowy 2020/21

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Ocena
Zakres tematów:

Turystyka jako zjawisko po stronie konsumpcji i produkcji. Koncepcja łańcucha turystycznego.

Cechy usług i koncepcja marketingu usług. Ewolucja koncepcji marketingu.

Podmioty marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych. Specyficzne cechy MSP.

Zachowania nabywców indywidualnych i instytucjonalnych na rynku turystycznym.

Kanały dystrybucji na rynku turystycznym i rekreacyjnym, rodzaje, ewolucja.

Segmentacja rynku turystycznego. Kryteria segmentacji nabywców indywidualnych i instytucjonalnych. Ocena atrakcyjności segmentów.

Planowanie działalności marketingowej - ocena sytuacji wyjściowej, struktura planu marketingowego, określanie celów, podstawowe narzędzia analityczne.

Badania marketingowe i źródła informacji marketingowej - źródła wtórne, źródła informacji wewnętrznej, materiały pierwotne.

Struktura produktu turystycznego, jego kształtowanie, zastosowanie koncepcji cyklu życia produktu.

Otoczenie usługi. Branding, pakietyzacja i depakietyzacja usług turystycznych i rekreacyjnych.

Kształtowanie ceny produktów turystycznych.

Zarządzanie kanałami dystrybucji w usługach turystycznych i rekreacyjnych.

Promocja usług turystycznych i rekreacyjnych.

Nowe rozwiązania w zakresie promocji usług turystycznych i rekreacyjnych.

Marketing obszarów recepcji turystycznej.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Akcje
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel: +48 22 564 60 00 http://www.sgh.waw.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.2.0