Marketing Research 120111-D
Ćwiczenia (CW)
Semestr letni 2020/21
Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)
Liczba godzin: | 15 | ||
Limit miejsc: | (brak limitu) | ||
Zaliczenie: | Zaliczenie | ||
Zakres tematów: |
Introduction to marketing research: Types of marketing research, scope and function of research, marketing research process. Conceptual framework of a research study: Decision problem, research problem and research questions Conceptual framework of a research study: Analytical model, hypotheses and the use of past research in developing new studies. Exploratory and confirmatory research designs: Overview of popular qualitative and quantitative methods Qualitative research: Focus group interviews Qualitative research: Focus group interviews cont. Qualitative research: Depth interviews, projective techniques and methods of qualitative data analysis Survey methods: Primary and comparative scales of measurement. Survey methods: Non-comparative measurement scales and principles of questionnaire design. Survey methods: Designing digital questionnaires and common errors in questionnaire design. Sample size and sample collection methods Survey data coding, transcribing and cleaning. Introduction to software for statistical data analysis in marketing research Overview of selected specialist applications of marketing research Marketing research and marketing information system. |
Grupy zajęciowe
Grupa | Termin(y) | Prowadzący |
Miejsca ![]() |
Akcje |
---|---|---|---|---|
1 |
co drugi czwartek (nieparzyste), 13:30 - 15:10,
(sala nieznana)
|
Wojciech Trzebiński | 26/30 |
szczegóły![]() |
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku: |
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.