Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Technologiczne uwarunkowania biznesu międzynarodowego 221640-D
Konwersatorium (KON) Semestr zimowy 2024/25

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Ocena
Zakres tematów:

Internet i technologia mobilna jako istotne czynniki kształtujące Nową Gospodarkę w epoce społeczeństwa informacyjnego. Gospodarka cyfrowa według Ph. Kotlera i koncepcja Marketing 4.0.

Charakterystyka społeczeństwa informacyjnego i wirtualnego

Wpływ technologii informacyjno-komunikacyjnych na warunki konkurowania przedsiębiorstw - analiza przy zastosowaniu koncepcji 5 sił rynkowych M. Portera

Współczesny marketing w biznesie międzynarodowym jako połączenie marketingu tradycyjnego /offline/. internetowego /online/ i mobilnego /mobile/ -marketing wielokanałowy

Prawne uwarunkowania stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych

Prawno-instytucjonalne uwarunkowania e-handlu transgranicznego

Charakterystyka internautów na świecie i segmentacja użytkowników Internetu

Zastosowanie Internetu w badaniach marketingowych- badania marketingowe dotyczące Internetu

Internet a kształtowanie produktów i ich cen

Zastosowanie Internetu w dystrybucji i promocji -transgraniczny handel elektroniczny

Ekonomia współdzielenia i jej znaczenie w redefinicji modelu biznesowego

Internet rzeczy, Big Data, Blockchain i automatyzacja i ich wpływ na warunki działania biznesu

Technologia mobilna w kształtowaniu produktu, ustalaniu cen, dystrybucji i promocji

Logistyka w warunkach gospodarki cyfrowej

Wpływ Internetu na zmianę struktury rynku turystyki międzynarodowej

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Akcje
120 każdy wtorek, 17:10 - 18:50, budynek G (główny), sala 322
Łukasz Dąbrowski, Małgorzata Szafranowicz, Halina Brdulak, Aleksandra Kubecka szczegóły
140 każdy wtorek, 17:10 - 18:50, budynek C, sala 2B(Laptop)
Wanda Dugiel szczegóły
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel: +48 22 564 60 00 http://www.sgh.waw.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0