- Prezentacja założeń Projektu zagranicznej ekspansji przedsiębiorstwa.
Składniki otoczenia marketingowego w biznesie międzynarodowym.
- Składniki strategii ekspansji na rynkach zagranicznych: typy strategii i narzędzia marketing-mix.
- Składniki strategii ekspansji na rynkach zagranicznych: typy strategii i narzędzia marketing-mix - c.d.
- Badania marketingowe.
- Omówienie założeń kwestionariuszy internetowych do przygotowania przez grupy studentów w celu zebrania danych pierwotnych oraz pracy na danych wtórnych z bazy danych Passport (Euromonitor).
- Sprawdzanie i poprawianie kwestionariuszy internetowych przygotowanych przez grupy studentów.
- Sprawdzanie kwestionariuszy internetowych przygotowanych przez grupy studentów.
- Sprawdzanie kwestionariuszy internetowych przygotowanych przez grupy studentów.
- Kulturowe aspekty ekspansji na rynki zagraniczne.
- Przykłady ekspansji na rynki zagraniczne - case study.
- Przykłady ekspansji na rynki zagraniczne - case study.
- Udane i nieudane przypadki ekspansji na rynki zagraniczne ? mini studia przypadków przygotowane i przedstawiane przez studentów.
- Wstęp do analizy danych pierwotnych zebranych przez studentów z wykorzystaniem programu SPSS.
- Prezentacje wstępne dwóch raportów końcowych.
- Prezentacja raportów końcowych i rekomendacji (na podstawie danych pierwotnych i danych wtórnych).
|