Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing w erze cyfrowej 132580-D
Konwersatorium (KON) Semestr letni 2024/25

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Ocena
Zakres tematów:

Marketing cyfrowy - istota, założenia, porównanie z marketingiem analogowym

Orientacja na konsumenta jako najważniejsza ze współczesnych orientacji w marketingu

Prowadzenie badań rynkowych, w tym wykorzystanie narzędzi IT w badaniach marketingowych

Analiza segmentacji, targetowania i pozycjonowania

Marketing mix w erze cyfrowej

Strategia marketingu cyfrowego. Kluczowe platformy i narzędzia marketingu cyfrowego

Consumer journey. CRM jako spersonalizowana forma dotarcia do konsumenta

Komunikacja marketingowa w erze cyfrowej

Strategia i planowanie mediów

Marketing treści

Marka i zarządzania marką - istota, założenia, wyzwania. Kapitał marki i zarządzanie aktywami marki

Strategie zarządzania marką w dobie cyfrowej. Rewitalizacja marki. Ochrona marki w gospodarce cyfrowej

Orędownicy (promotorzy) marki. Marketing szeptany. Influence marketing

Wyzwania marketingu cyfrowego

Spójność marketingu cyfrowego

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Akcje
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel: +48 22 564 60 00 http://www.sgh.waw.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0