Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Badania marketingowe 120110-D
Ćwiczenia (CW) Semestr letni 2024/25

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 14
Limit miejsc: (brak limitu)
Zakres tematów:

Istota badań marketingowych. Zakres i funkcje badań marketingowych. Rodzaje badań marketingowych.

Proces badawczy. Planowanie badania marketingowego.

Przedmiot i cele badawcze. Teoretyczny model badania.

Badania marketingowe wtórne i pierwotne. Źródła i metody analizy danych wtórnych.

Metody ankietowe. Rodzaje i zasady prowadzenia badań ankietowych.

Zasady tworzenia kwestionariusza ankietowego. Skale w badaniach marketingowych.

Organizacja badań marketingowych. Zasady realizacji pracy terenowej w badaniach marketingowych.

Metody eksperymentalne.

Metody jakościowe (zogniskowane wywiady grupowe, indywidualne wywiady pogłębione).

Metody obserwacyjne. Podejście etnograficzne w badaniach marketingowych.

Dobór prób w badaniach marketingowych.

Badania marketingowe w Internecie.

Zastosowania badań marketingowych w wybranych zakresach - cz. 1 (np. badania produktu, badania reklamy).

Zastosowania badań marketingowych w wybranych zakresach - cz. 2. (np. badania cenowe, badania sposobu dystrybucji produktów i uczestników kanału dystrybucji).

Problemy etyczne w badaniach marketingowych i sposoby ich rozwiązywania.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Akcje
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel: +48 22 564 60 00 http://www.sgh.waw.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0