Student zapoznaje się z podstawową wiedzą o organizacji (przedsiębiorstwa/instytucji), w której odbywana jest praktyka, jej rozwoju, strukturze organizacyjnej i zasadach funkcjonowania, specyfice środowiska zawodowego, relacjach z otoczeniem.
Student poznaje zasady i właściwości funkcjonowania sektora gospodarczego, do którego przynależy organizacja lub problematyki, którą się zajmuje.
Student zdobywa wiedzę o prawnych aspektach działalności gospodarczej/operacyjnej organizacji, w tym poznaje główne zasady regulacji tej działalności ze strony państwa lub innych instytucji regulujących.
Student zapoznaje się z zasadami organizacji pracy i podziału kompetencji, procedurach, procesach operacyjnych, a także sposobami prowadzenia analiz, planowania i kontroli w organizacji.
Student stosuje zdobytą w trakcie dotychczasowych studiów wiedzę teoretyczną w praktyce.
Student nabywa umiejętności praktyczne (specjalistyczne) właściwe dla studiowanej dyscypliny i profesji specjalisty
z zakresu ekonomii i nauk pokrewnych.
Student rozwija umiejętności poznawcze, takie jak: analiza, synteza, krytyczna ocena, uczestnicząc w realizacji zleconych w trakcie praktyki zadań analitycznych, diagnostycznych lub projektowych.
Student rozwija/nabywa umiejętności i kompetencje organizatorskie, takie jak: adaptacyjność, elastyczność, organizacji pracy własnej, efektywne zarządzanie czasem, sumienność, odpowiedzialności za powierzone zadania.
Student rozwija umiejętności skutecznego komunikowania się, negocjowania i współpracy z osobami z różnych komórek danej organizacji, środowisk kulturowych i o różnym statusie w organizacji.
Student rozwija umiejętność pracy w zespole, nabywa pewności siebie i wykazuje się wysoką etyką pracy.
|