Koncepcje człowieka w psychologii a podejście ekonomiczne; Konsument racjonalny czy nieracjonalny? Prosument czy bierny konsument?
Procesy percepcji i ich wpływ na zasady konstruowania reklam.
Procesy uczenia się (wg różnych koncepcji psychologicznych) a zasady tworzenia kampanii reklamowych.
Prawidłowości funkcjonowania pamięci a reklama.
Odwoływanie się do emocji konsumenta w tworzeniu przekazów reklamowych.
Psychologiczne teorie motywacji a konstrukcja kampanii reklamowych.
Wpływ reklamy na składniki postawy. Postawy jawne a utajone.
Komunikacja interpersonalna a język reklamy.
Wykorzystanie wpływu społecznego w reklamie.
Stereotypy w reklamie. Czy reklama je tworzy czy wykorzystuje?
Reklama a procesy poszukiwania informacji o produkcie (marce) oraz sposoby jej przetwarzania.
Badanie marketingowe na rzecz reklamy. Neuromarketing czy retrospekcja - analiza wad i zalet obu podejść.
Studia przypadków - kampanie reklamowe odwołujące się do emocji oraz do racji faktów).
Studia przypadków - specyfika kampanii reklamowych adresowanych do kobiet, mężczyzn oraz dzieci.
Etyka reklamy.
|