Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Trendy konsumenckie a strategie e-biznesu 235330-D
Wykład (WYK) Semestr letni 2023/24

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Ocena
Zakres tematów:

Globalizacja konsumpcji i stylów życia.

Postmodernistyczne społeczeństwo konsumpcyjne - główne cechy i wartości.

Transgraniczne wspólnoty konsumentów w globalnej gospodarce.

Wpływ internetu i nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych na zachowania konsumentów.

Zachowania konsumpcyjne przedstawicieli pokolenia sieci - cechy wyróżniające, implikacje marketingowe.

Rola mediów społecznościowych i ich wpływ na zachowania konsumentów.

Powstawanie i rozprzestrzenianie się nowych trendów konsumenckich.

Charakterystyka wybranych trendów konsumenckich (cz. 1).

Charakterystyka wybranych trendów konsumenckich, (cz. 2).

Implikacje nowych trendów konsumenckich dla strategii biznesowych firm.

Marketing doświadczeń.

Współpraca firm z konsumentami - koncepcje crowdsourcingu, prosumpcji, user-driven innovation, lean startup.

Reakcje firm na trendy konsumenckie - analizy przypadków (cz. 1).

Reakcje firm na trendy konsumenckie - analizy przypadków (cz. 2).

W kierunku firmy skoncentrowanej na konsumentach: scenariusze przyszłej współpracy firm z konsumentami.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Akcje
1 każdy poniedziałek, 11:40 - 13:20, sala 322
Bogdan Mróz szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
budynek G (główny)
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel: +48 22 564 60 00 http://www.sgh.waw.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0