Internet i technologia mobilna jako istotne czynniki kształtujące Nową Gospodarkę w epoce społeczeństwa informacyjnego. Gospodarka cyfrowa według Ph. Kotlera i koncepcja Marketing 4.0.
Charakterystyka społeczeństwa informacyjnego i wirtualnego
Wpływ technologii informacyjno-komunikacyjnych na warunki konkurowania przedsiębiorstw - analiza przy zastosowaniu koncepcji 5 sił rynkowych M. Portera
Współczesny marketing w biznesie międzynarodowym jako połączenie marketingu tradycyjnego /offline/. internetowego /online/ i mobilnego /mobile/ -marketing wielokanałowy
Prawne uwarunkowania stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych
Prawno-instytucjonalne uwarunkowania e-handlu transgranicznego
Charakterystyka internautów na świecie i segmentacja użytkowników Internetu
Zastosowanie Internetu w badaniach marketingowych- badania marketingowe dotyczące Internetu
Internet a kształtowanie produktów i ich cen
Zastosowanie Internetu w dystrybucji i promocji -transgraniczny handel elektroniczny
Ekonomia współdzielenia i jej znaczenie w redefinicji modelu biznesowego
Internet rzeczy, Big Data, Blockchain i automatyzacja i ich wpływ na warunki działania biznesu
Technologia mobilna w kształtowaniu produktu, ustalaniu cen, dystrybucji i promocji
Logistyka w warunkach gospodarki cyfrowej
Wpływ Internetu na zmianę struktury rynku turystyki międzynarodowej
|