Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Strategie cen i dystrybucji 130930-S
Wykład (WYK) Semestr zimowy 2023/24

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 8
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Ocena
Zakres tematów:

Teoretyczne podstawy kształtowania strategii cen.

Podstawowe typy strategii cenowych i czynniki wpływające na ich wybór.

Strategie cenowe zorientowane na koszty, popyt i konkurencję.

Specyfika strategii i taktyk cenowych producentów, firm handlowych i usługowych.

Strategie i taktyki cenowe firm działających na rynkach międzynarodowych.

Analiza przykładów strategii cenowych różnych typów przedsiębiorstw.

Strategia dystrybucji i jej funkcje w marketingu.

Czynniki wyboru strategii dystrybucji.

Strategie dystrybucji konwencjonalnej i zintegrowanej.

Strategie dystrybucji wielokanałowej.

Wielkie sieci handlowe a strategie dystrybucji producentów.

Strategie dystrybucji na rynku produktów zaopatrzeniowych.

Strategie dystrybucji wirtualnej.

Specyfika strategii dystrybucji w marketingu sieciowym i wielopoziomowym.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Akcje
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel: +48 22 564 60 00 http://www.sgh.waw.pl/
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.0.0