Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

International Marketing 220281-D
Konwersatorium (KON) Semestr letni 2022/23

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Ocena
Zakres tematów:

Definition of international and global marketing. International orientations of companies.

Standardization, globalization and adaptation (diversification) of international marketing.

International marketing environment's influence on tactical decisions.

Foreign target markets' segmentation selection and selection.

International marketing research.

Key marketing aspects of entry strategies.

Decisions on product elements in foreign markets. International product life cycle.

Branding in international marketing, brand strategies.

Channels of distribution in foreign markets.

Foreign market communication (international promotion).

Pricing in foreign markets.

International Marketing strategies for small and medium-sized firms

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Akcje
1 każda środa, 11:40 - 13:20, sala 236
Izabela Kowalik, Adam Oleksiuk, Maia Maziashvili szczegóły
2 każda środa, 13:30 - 15:10, sala 236
Izabela Kowalik, Adam Oleksiuk, Maia Maziashvili szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
budynek G (główny)
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel: +48 22 564 60 00 http://www.sgh.waw.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.2.0