Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Foreign (Market) Expansion Project 132761-P
Konwersatorium (KON) Semestr letni 2020/21

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Egzamin
Zakres tematów:

Concept of Foreign Expansion Project.

Elements of marketing environnement in international business.

Strategies of expansion on foreign markets: classification of strategies and tools of marketing-mix. Introduction to marketing research.

- Strategies of expansion on foreign markets: classification of strategies and tools of marketing-mix. Introduction to marketing research - continued

- Market research: - basic concepts. There is no possibility to elaborate further semester plan of lectures, because work on Foreign Expansion Projects is similar to the one on Bachelor / Master theses. Individual meetings are needed with each group separately because of diversity in projects' topics.

- Individual meetings with particular groups (konwersatorium)

- Individual meetings with particular groups (konwersatorium)

- Individual meetings with particular groups (konwersatorium)

- Individual meetings with particular groups (konwersatorium)

- Individual meetings with particular groups (konwersatorium)

- Individual meetings with particular groups (konwersatorium)

- Individual meetings with particular groups (konwersatorium)

- Individual meetings with particular groups (konwersatorium)

- Individual meetings with particular groups (konwersatorium)

- Individual meetings with particular groups (konwersatorium)

- Presentation of the final report and recommendations

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Akcje
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.