Foreign (Market) Expansion Project 132761-D
Wykład (WYK)
Semestr letni 2019/20
Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)
Liczba godzin: | 6 | ||
Limit miejsc: | (brak limitu) | ||
Zaliczenie: | Egzamin | ||
Zakres tematów: |
Concept of Foreign Expansion Project. Elements of marketing environnement in international business. Strategies of expansion on foreign markets: classification of strategies and tools of marketing-mix. Introduction to marketing research. - Strategies of expansion on foreign markets: classification of strategies and tools of marketing-mix. Introduction to marketing research - continued - Market research: - basic concepts. There is no possibility to elaborate further semester plan of lectures, because work on Foreign Expansion Projects is similar to the one on Bachelor / Master theses. Individual meetings are needed with each group separately because of diversity in projects' topics. - Individual meetings with particular groups (konwersatorium) - Individual meetings with particular groups (konwersatorium) - Individual meetings with particular groups (konwersatorium) - Individual meetings with particular groups (konwersatorium) - Individual meetings with particular groups (konwersatorium) - Individual meetings with particular groups (konwersatorium) - Individual meetings with particular groups (konwersatorium) - Individual meetings with particular groups (konwersatorium) - Individual meetings with particular groups (konwersatorium) - Individual meetings with particular groups (konwersatorium) - Presentation of the final report and recommendations |
Grupy zajęciowe
Grupa | Termin(y) | Prowadzący |
Miejsca ![]() |
Akcje |
---|---|---|---|---|
130572 |
wielokrotnie, środa (niestandardowa częstotliwość), 15:20 - 17:00,
sala 4C |
Tomasz Sikora | 26/ |
szczegóły![]() |
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku: budynek C |
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.