- Prezentacja założeń Projektu zagranicznej ekspansji przedsiębiorstwa.
Składniki otoczenia marketingowego w biznesie międzynarodowym.
- Składniki strategii ekspansji na rynkach zagranicznych: typy strategii i narzędzia marketing-mix.
- Składniki strategii ekspansji na rynkach zagranicznych: typy strategii i narzędzia marketing-mix - c.d.
- Nie ma możliwości opracowania dalszego semestralnego planu zajęć, gdyż praca nad Projektem zagranicznej ekspansji przedsiębiorstwa s przypomina tę nad pracami dyplomowymi. Z powodu różnorodności tematyki
projektów konieczne są konwersatoria z każdą z grup oddzielnie.
- Konwersatorium z poszczególnymi grupami
- Konwersatorium z poszczególnymi grupami
- Konwersatorium z poszczególnymi grupami
- Konwersatorium z poszczególnymi grupami
- Konwersatorium z poszczególnymi grupami
- Konwersatorium z poszczególnymi grupami
- Konwersatorium z poszczególnymi grupami
- Konwersatorium z poszczególnymi grupami
- Konwersatorium z poszczególnymi grupami
- Konwersatorium z poszczególnymi grupami
- Prezentacja raportu końcowego i rekomendacji.
|