Rynki wschodzące a rynki rozwinięte. Typologia rynków wschodzących. Znaczenie rynków wschodzących dla międzynarodowego biznesu.
Największe korporacje z rynków wschodzących. Strategie internacjonalizacji firm z rynków wschodzących.
Społeczna odpowiedzialność biznesu i rynki wschodzące. Kwestie etyczne prowadzenia działalności na rynkach wschodzących / z partnerami biznesowymi z rynków wschodzących.
Wyzwania i zakres decyzji o ekspansji na rynki wschodzące. Strategie internacjonalizacji przedsiębiorstw - proces formułowania. Wybór rynku a decyzje o ekspansji na rynki wschodzące. Strategie wejścia na rynki wschodzące. Strategie wyjścia z rynków wschodzących. Lokalizacja działalności na rynkach wschodzących.
Specyfika prowadzenia biznesu i negocjacji z partnerami z Rosji i Polski.
Charakterystyka negocjacji biznesowych i specyfika prowadzenia biznesu z partnerami z azjatyckich rynków wschodzących
Charakterystyka negocjacji biznesowych z partnerami z krajów Ameryki Środkowej i Południowej.
Zarządzanie strategicznymi sojuszami, w tym joint venture, z partnerami biznesowymi z rynków wschodzących.
Transakcje handlu zagranicznego z partnerami biznesowymi z rynków wschodzących - formułowanie i realizacja kontraktów, redukcja ryzyka. Specyficzne problemy zaopatrzenia na rynkach wschodzących.
Efekt kraju pochodzenia i strategie marketingowe firm i marek na rynkach wschodzących, a także firm i marek z rynków wschodzących. Międzynarodowe strategie marketingowe firm i marek z rynków wschodzących.
Charakterystyka strategii marketingowych na rynkach wschodzących. Marketing na obszarach wiejskich na rynkach wschodzących. Marketing marek luksusowych na rynkach wschodzących.
Wykorzystanie Internetu i urządzeń mobilnych na rynkach wschodzących. Internauci na rynkach wschodzących. Handel elektroniczny na rynkach wschodzących. Media społecznościowe na rynkach wschodzących.
Prawne aspekty handlu, w tym handlu elektronicznego z partnerami biznesowymi z rynków wschodzących.
Projekt ekspansji przedsiębiorstwa / marki na rynek wschodzący - studia przypadków.
Projekt ekspansji przedsiębiorstwa / marki na rynek wschodzący - studia przypadków.
|