Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Biznes na rynkach wschodzących 231990-D
Konwersatorium (KON) Semestr letni 2021/22

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 10
Limit miejsc: (brak limitu)
Zakres tematów:

Rynki wschodzące a rynki rozwinięte. Typologia rynków wschodzących. Znaczenie rynków wschodzących dla międzynarodowego biznesu.

Największe korporacje z rynków wschodzących. Strategie internacjonalizacji firm z rynków wschodzących.

Społeczna odpowiedzialność biznesu i rynki wschodzące. Kwestie etyczne prowadzenia działalności na rynkach wschodzących / z partnerami biznesowymi z rynków wschodzących.

Wyzwania i zakres decyzji o ekspansji na rynki wschodzące. Strategie internacjonalizacji przedsiębiorstw - proces formułowania. Wybór rynku a decyzje o ekspansji na rynki wschodzące. Strategie wejścia na rynki wschodzące. Strategie wyjścia z rynków wschodzących. Lokalizacja działalności na rynkach wschodzących.

Specyfika prowadzenia biznesu i negocjacji z partnerami z Rosji i Polski.

Charakterystyka negocjacji biznesowych i specyfika prowadzenia biznesu z partnerami z azjatyckich rynków wschodzących

Charakterystyka negocjacji biznesowych z partnerami z krajów Ameryki Środkowej i Południowej.

Zarządzanie strategicznymi sojuszami, w tym joint venture, z partnerami biznesowymi z rynków wschodzących.

Transakcje handlu zagranicznego z partnerami biznesowymi z rynków wschodzących - formułowanie i realizacja kontraktów, redukcja ryzyka. Specyficzne problemy zaopatrzenia na rynkach wschodzących.

Efekt kraju pochodzenia i strategie marketingowe firm i marek na rynkach wschodzących, a także firm i marek z rynków wschodzących. Międzynarodowe strategie marketingowe firm i marek z rynków wschodzących.

Charakterystyka strategii marketingowych na rynkach wschodzących. Marketing na obszarach wiejskich na rynkach wschodzących. Marketing marek luksusowych na rynkach wschodzących.

Wykorzystanie Internetu i urządzeń mobilnych na rynkach wschodzących. Internauci na rynkach wschodzących. Handel elektroniczny na rynkach wschodzących. Media społecznościowe na rynkach wschodzących.

Prawne aspekty handlu, w tym handlu elektronicznego z partnerami biznesowymi z rynków wschodzących.

Projekt ekspansji przedsiębiorstwa / marki na rynek wschodzący - studia przypadków.

Projekt ekspansji przedsiębiorstwa / marki na rynek wschodzący - studia przypadków.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Akcje
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel: +48 22 564 60 00 http://www.sgh.waw.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.2.0