Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Strategie produktu i marki 130940-D
Konwersatorium (KON) Semestr zimowy 2021/22

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Ocena
Zakres tematów:

Definicja i koncepcja produktu. Klasyfikacja produktów dla konsumentów i produktów dla nabywców instytucjonalnych.

Analiza cech i funkcji produktu oraz korzyści oferowanych nabywcom/użytkownikom.

Opakowanie produktu.

Cykl życia produktu na rynku. Formułowanie strategii marketingowej w różnych fazach cyklu życia produktu.

Innowacje produktowe i wprowadzanie nowego produktu na rynek.

Różnicowanie i pozycjonowanie oferty/produktu.

Strategie produktowo-rynkowe.

Istota i funkcje marki. Prawne aspekty strategii produktu/marki.

Decyzje związane z procesem zarządzania marką.

Kreowanie tożsamości marki.

Ocena kapitału i wartości marki.

Metody analizy sytuacji produktu/marki (macierz GE, analiza SWOT).

Kształtowanie asortymentu przedsiębiorstwa i portfela marek przedsiębiorstwa. Strategie rozszerzania marki.

Istota, przejawy i efekty współpracy marek.

Prezentacja grupowych opracowań dotyczących strategii produktu i marki.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Akcje
1 każdy wtorek, 17:10 - 18:50, sala 231
Radosław Baran, Joanna Karwowska szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
budynek G (główny)
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel: +48 22 564 60 00 http://www.sgh.waw.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.2.0