Badania marketingowe 120110-S
Wykład (WYK)
Semestr zimowy 2021/22
Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)
Liczba godzin: | 8 | ||
Limit miejsc: | (brak limitu) | ||
Zaliczenie: | Egzamin | ||
Zakres tematów: |
Istota badań marketingowych. Zakres i funkcje badań marketingowych. Rodzaje badań marketingowych. Proces badawczy. Planowanie badania marketingowego. Przedmiot i cele badawcze. Teoretyczny model badania. Badania marketingowe wtórne i pierwotne. Źródła i metody analizy danych wtórnych. Metody ankietowe. Rodzaje i zasady prowadzenia badań ankietowych. Zasady tworzenia kwestionariusza ankietowego. Skale w badaniach marketingowych. Organizacja badań marketingowych. Zasady realizacji pracy terenowej w badaniach marketingowych. Metody eksperymentalne. Metody jakościowe (zogniskowane wywiady grupowe, indywidualne wywiady pogłębione). Metody obserwacyjne. Podejście etnograficzne w badaniach marketingowych. Dobór prób w badaniach marketingowych. Badania marketingowe w Internecie. Zastosowania badań marketingowych w wybranych zakresach - cz. 1 (np. badania produktu, badania reklamy). Zastosowania badań marketingowych w wybranych zakresach - cz. 2. (np. badania cenowe, badania sposobu dystrybucji produktów i uczestników kanału dystrybucji). Problemy etyczne w badaniach marketingowych i sposoby ich rozwiązywania. |
Grupy zajęciowe
Grupa | Termin(y) | Prowadzący |
Miejsca ![]() |
Akcje |
---|
Właścicielem praw autorskich jest Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.