1. Wprowadzenie teoretyczne do projektów doradczych
2. Wprowadzenie teoretyczne do projektów doradczych (II)
3. Przygotowanie koncepcji projektu, zakresu usług i określenie zakresu umowy
4. Przygotowanie procedur, planu i narzędzi pracy zespołu projektowego
5. Desk-research, formułowanie wstępnych hipotez i powołanie zespołów roboczych
6. Omówienie przedmiotu badań w ramach projektu i wyznaczenie "kamieni milowych"
7. Podział i omówienie indywidualnych zadań badawczych
8. Omówienie zasad tworzenia wewnętrznej dokumentacji badawczej
9. Omówienie i recenzja zestawów dokumentacji badawczej przygotowanych przez zespoły robocze
10. Omówienie zasad tworzenia analiz dla klienta
11. Omówienie i recenzja analiz przygotowanych przez zespoły robocze
12. Podsumowanie wyników analizy, omówienie opcji strategicznych, modelu rozwiązania problemu i koncepcji wdrożenia projektu
13. Omówienie zasad tworzenia raportów i prezentacji
14. Omówienie i recenzja raportu przygotowanego przez zespoły robocze
15. Prezentacja raportu
|