Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Zarządzanie, I stopnia, stacjonarne Specjalność: Marketing (ZAR)

Informacje o etapie studiów

Program studiów: Zarządzanie, I stopnia, stacjonarne (SLLD-ZAR)
Etap: Specjalność: Marketing (ZAR) (SLLD-ZAR-MA)
Poprzednie etapy: (brak)
Następne etapy: (brak)
Kierunki, specjalności i specjalizacje nauczane w ramach zajęć tego etapu Kierunki: Zarządzanie Marketing
Certyfikaty możliwe do uzyskania po pomyślnym zakończeniu etapu Certyfikaty:
  • Licencjat na kierunku Zarządzanie

Jeśli interesują Cię konkretne, indywidualne wymagania, jakie musisz spełnić na aktualnym etapie studiów, to zajrzyj do modułu zaliczeń etapów:

moje zaliczenia etapów

Przedmioty obowiązkowe

Dla tego etapu nigdy nie określano przedmiotów obowiązkowych

Wymagania punktowe

Typ punktów Grupa przedmiotów Okres Wymagania punktowe mogą się zmieniać w czasie. Jeśli w tej kolumnie znajdzie się przedział dat (a właściwie przedział cykli dydaktycznych), to oznacza to, że dany wiersz jest aktualny tylko w danym przedziale dat. Przedział może być jednostronnie otwarty. Liczba wymagana do
zaliczenia warunkowego
Liczba wymagana do
zaliczenia pełnego
13033 - Komunikacja marketingowa 2016 - ... n/d 1.00
13142 - Marketing terytorialny 2019 - ... n/d 1.00
22230 - Marketing terytorialny 2016 - 2018 n/d 1.00
13040 - Marketing usług 2016 - ... n/d 1.00
13093 - Strategie cen i dystrybucji 2016 - ... n/d 1.00
13094 - Strategie produktu i marki 2016 - ... n/d 1.00
al. Niepodległości 162
02-554 Warszawa
tel: +48 22 564 60 00 http://www.sgh.waw.pl/
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.1.0