Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
programy studiów - pomoc

Metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne, niestacjonarne (popołudniowe), II stopnia
Specjalność: Badania marketingowe i analizy rynku (MIS)

Informacje o etapie studiów

  Program studiów: Metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne, niestacjonarne (popołudniowe), II stopnia (NMMP-MIS)
  Etap: Specjalność: Badania marketingowe i analizy rynku (MIS) (NMMP-MIS-BMA)
  Poprzednie etapy: (brak)
  Następne etapy: (brak)
Kierunki: Metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne Badania marketingowe i analizy rynku
Certyfikaty: Magisterium na kierunku Metody ilościowe w ekonomii i systemach informacyjnych
Magisterium na kierunku Metody ilościowe w ekonomii i systemach informacyjnych
Jeśli interesują Cię konkretne, indywidualne wymagania, jakie musisz spełnić na aktualnym etapie studiów, to zajrzyj do modułu zaliczeń etapów:

Przedmioty obowiązkowe

Dla tego etapu nigdy nie określano przedmiotów obowiązkowych

Wymagania punktowe

Typ punktów Grupa przedmiotów Okres Liczba wymagana do
zaliczenia warunkowego
Liczba wymagana do
zaliczenia pełnego
23303 - Analiza wzorów konsumpcji gospodarstw domowych 2016 - 2017 n/d 1.00
23304 - Analizy rynku metodami ilościowymi 2016 - ... n/d 1.00
12011 - Badania marketingowe 2016 - 2017 n/d 1.00
23331 - Jakościowe badania marketingowe 2016 - ... n/d 1.00
23088 - Podstawy informacyjne marketingu 2018 - ... n/d 1.00
22044 - Postępowanie nabywców na rynku 2018 - ... n/d 1.00